piątek, 30 sierpnia 2013

Kocham mój rower :-)



Lato powoli dobiega końca, a wraz z nim sezon rowerowy. Znowu trzeba będzie się przesiąść w metro aby dojechać do pracy;-(  Lato nie powiedziało jednak ostatniego słowa i na pewno jeszcze tej jesieni będzie można dosiąść siodła i ruszyć na jakąś fajną wycieczkę rowerową za miasto. Ja za to intensywnie myślę już o następnej wiośnie i o następnym sezonie rowerowym. Głowę mam przepełnioną całym mnóstwem pomysłów i mam nadzieję, że ta energia pozwoli mi przetrwać jesienno-zimową słotę. A na wiosnę, jak wszystko się dobrze potoczy, pokażę wam co z tej całej mojej rowerowej miłości się urodzi. 
W KOŃCU ROWERZYSTĄ JEST SIĘ PRZEZ CAŁY ROK !!!



P.S.  Jeżeli chcecie pooglądać sobie szczegóły dotyczące worka, zapraszam do obejrzenia zakładki "Zadania specjalne". A jeżeli chcecie dowiedzieć się kto robi takie piękne zdjęcia jak to pod spodem to piszcie do mnie maila :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz