czwartek, 19 września 2013

Las Rąk

Od dzisiaj moje torby, torebki, worki i woreczki można pooglądać sobie na żywo w Lesie Rąk ;-) Cieszę się bardzo! Na Las Rąk trafiłam jakiś czas temu zupełnie przypadkowo, wtedy jeszcze mieścił się na Hożej. Zaimponował mi bogactwem pięknych i niepowtarzalnych przedmiotów wykonanych ręcznie, nietuzinkowych, z pazurem. Szukałam wtedy torby na ramię, zresztą dość długo.  Chciałam by była wygodna, w miarę duża i jedyna w swoim rodzaju. We wszystkich sklepach było to samo, niby ładne, bez zarzutu, ale jakoś tak bez szału, trochę banalne, a zresztą pół miasta chodziło w klonach tej samej torebki którą widziałam w sklepie nr 1, 2 i 3 . Swoje szczęście znalazłam właśnie w "Lesie". Torbę mam do tej pory i wiem, że istnieje małe prawdopodobieństwo, że spotkam na ulicy jej sklonowaną wersję ..... A dzisiaj szyję sama, a moje torebki są w Lesie. Kto wie, może ktoś kiedyś też tam wpadnie jak ja 2 lata temu, w poszukiwaniu czegoś niepowtarzalnego i wyjdzie z torbą, która wypadła spod moich rąk  :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz