środa, 17 czerwca 2015

Sklonowane Kredkowniki

Pierwszy Kredkownik powstał właściwie całkiem przypadkowo, z resztek materiałów. Chciałam uporządkować kredki mojego syna, które zawsze musi mieć przy sobie przy okazji każdego wyjścia lub wyjazdu ( nie daleko pada jabłko ...). Ale jak to ja, nie chciałam aby to był klasyczny, banalny piórnik. Kredkownik na pierwszy rzut oka miał przypominać lalkę albo zabawkę stojącą na półce razem z innymi dziecięcymi przedmiotami, dopiero jego bogata zawartość (czyli kredki)  i zapięcie na suwak miałyby świadczyć o jej praktyczności.

Kredkowniki szybko się rozpanoszyły po świecie. Właściwie to ostatnio głównie kredkowniki szyję, bo chyba spodobały się, a przynajmniej zaciekawiły. Ostatnio np. dostałam zamówienie seryjne, kredkowniki będą prezentem na zakończenie roku dla dzieciaków z pewnego przedszkola. Super! Fajna alternatywa dla banalnych chińskich prezentów kupowanych na szybko w supermarkecie ( przynajmniej w naszym przedszkolu tak jest co roku) Dzieciaki dostaną piórniki, z kredkami wewnątrz oczywiście. A ja mam za sobą pierwsze doświadczenie w szyciu seryjnym na czas. Śpieszyłam się bardzo mocno aby dzieciaki dostały prezenty.

Ech, chyba muszę odbyć poważną rozmowę z Radą Rodziców z naszego przedszkola :-)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz